free site creation software

На виконання вимог ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» надає наступну інформацію про:

1) Відомості про фінансову установу.

       Приватне Акціонерне товариство «Страхова компанія «АРСЕНАЛ», Код ЄДРПОУ 33946038, свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 №019043, видане 07 грудня 2005 року Шевченківської районної у місті Києві державною адміністрацією. Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «АРСЕНАЛ» включено до Державного реєстру фінансових установ https://kis.bank.gov.ua/, свідоцтво про реєстрацію фінансової установи серії СТ №436 від 19 січня 2006 року.

Місцезнаходження: 65047, Одеська область, місто Одеса, вулиця Михайла Грушевського, будинок 39-Д, кабінет 15, адреса електронної пошти office@icarsenal.od.ua, телефон (0482) 33-00-41, http-адреса www.icarsenal.od.ua

2) Перелік послуг, що надаються фінансовою установою, порядок та умови їх надання.

      Види діяльності ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» - КВЕД 65.12 «Інші види страхування, крім страхування життя»; КВЕД 65.20 «Перестрахування»; КВЕД 66.22 «Діяльність страхових агентів і брокерів».

     ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» здійснює надання послуг зі страхування на підставі ліцензій. Перелік ліцензій розміщено на офіційному сайті http://icarsenal.od.ua/license.html у розділі «Про компанію» підрозділі «Ліцензії». Надання послуг із добровільного страхування здійснюється відповідно до Правил страхування, що розміщені на офіційному сайті ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» http://icarsenal.od.ua/pravila.html у розділі «Про компанію» підрозділі «Правила страхування». Послуги з обов’язкового страхування надаються відповідно до Законів України та Постанов Кабінету Міністрів України.

       3) Вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) щодо фінансових послуг залежно від виду фінансової послуги.

       Вартість послуги визначається у відповідності до затверджених Правил страхування (для добровільних видів страхування) або згідно з відповідними нормативно-правовими актами (для обов’язкових видів страхування) та зазначається в договорі, укладеному зі страхувальником, залежно від виду страхування, розміру франшизи, погоджених сторонами умов страхування та інших умов, що мають значення для визначення вартості послуги.

         4) Фінансові показники діяльності фінансової установи та її економічний стан, які підлягають обов’язковому оприлюдненню.

Відомості про фінансові показники ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» розміщені на сайті http://icarsenal.od.ua/zvitnist.html у розділі «Річна інформація товариства» підрозділі «Фінансова звітність».

         5) Перелік керівників фінансової установи та його відокремлених підрозділів.

          Перелік керівників ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» розміщено на сайті http://icarsenal.od.ua/pravlinya.html у розділі «Про компанію» підрозділ «Правління».

         6) Перелік осіб, частки яких у статутному капіталі ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» перевищують 5% розміщено на сайті http://icarsenal.od.ua/ у розділі «Про компанію» підрозділ «Структура власності».

             7) Про механізм захисту прав споживачів фінансових послуг.

              Під час надання послуг зі страхування ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» дотримується, зокрема, нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті ПрАТ СК «АРСЕНАЛ», а також у місці надання послуг. Можливий особистий прийом споживачів керівництвом компанії. Для захисту прав споживачів фінансових послуг, що надаються ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» Страховиком було створено систему врегулювання спірних питань через безпосереднє звернення до ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» за контактами та/або електронну пошту e-mail office@icarsenal.od.ua

Розгляд звернень споживачів страхових послуг здійснюється Головою Правління Товариства та юристом Товариства. Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг:

Поштова: 65047, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 39-Д, кабінет 15.

Електронна: e-mail office@icarsenal.od.ua

Телефоном: (0482) 33-00-41 та/або 050 488 80 50 (понеділок - п’ятниця з 9.30 до 18.00)

Особа, відповідальна за розгляд скарг споживачів – М.П. Афанасьєва – Голова Правління

             8) Контактну інформацію органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги.

              Національний банк України. Адреса: 01601, Київ, вул. Інститутська, 9. З графіком особистого прийому громадян керівництвом Національного банку України можна ознайомитися на офіційному веб-сайті: https://bank.gov.ua/. Телефон: 0 800 505 240. E-mail: nbu@bank.gov.ua

             9) Про фінансову послугу - загальну суму зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити клієнт, включно з податками, або якщо конкретний розмір не може бути визначений - порядок визначення таких витрат.

ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» надає послуги у сфері страхування. Вартість послуги визначається у відповідності до затверджених Правил страхування (для добровільних видів страхування) або згідно з нормативно-правовими актами (для обов’язкових видів страхування) та зазначається в договорі, укладеному зі страхувальником, залежно від виду страхування, розміру франшизи, погоджених сторонами умов страхування та інших умов, що мають значення для визначення вартості послуги.

Податки та збори з доходів, в результаті отримання фінансової послуги фізичною особою, нараховуються та сплачуються у відповідності до норм пп.165.1.27 ст.165 Розділу IV Податкового кодексу України та з урахуванням вимог Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 24.12.2010р. №997.

Операції, пов’язані з отриманням фізичною особою фінансової послуги, зокрема, сплата страхового платежу , виплата страхового відшкодування, повернення страхового платежу при достроковому припиненні дії договору страхування, не підлягають оподаткуванню. Виключення складають випадки виплати моральної шкоди, страхового відшкодування спадкоємцю, та інші випадки передбачені чинним законодавством, що оподатковуються згідно норм Податкового кодексу України.

            10) Договір про надання фінансових послуг: наявність у страхувальника права на відмову від договору про надання фінансових послуг. Наявність у страхувальника права розірвати чи припинити договір, права дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій. Порядок внесення змін та доповнень до договору.

Право клієнтів на відмову від договору про надання фінансових послуг – реалізовано через порядок сплати страхового платежу та порядок набуття чинності договору страхування.

Дію договору страхування може бути достроково припинено за вимогою страхувальника. Страхувальник має право відмовитися від договору страхування в порядку дострокового припинення договору. Про намір достроково припинити дію договору страхування страхувальник зобов'язаний повідомити страховика не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування, якщо інше ним не передбачено.

У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою страхувальника страховик повертає йому страхові платежі за період, що залишився до закінчення дії договору, з відрахуванням нормативних витрат на ведення справи, визначених при розрахунку страхового тарифу, фактичних виплат страхових сум та страхового відшкодування, що були здійснені за цим договором страхування.

Якщо вимога страхувальника обумовлена порушенням страховиком умов договору страхування, то останній повертає страхувальнику сплачені ним страхові платежі повністю.

Внесення змін і доповнень до договору страхування можливе лише за взаємною згодою страховика та страхувальника. Будь-які зміни, доповнення до договору страхування оформляються відповідними додатковими угодами до договору, які після підписання стають його невід’ємними частинами, якщо інший порядок внесення змін та доповнень не передбачено договором страхування. Договори страхування містять розділ, в якому детально викладено погоджений сторонами порядок дострокового припинення дії договору.

       11) Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства.

ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» дотримується, зокрема, нормативно правових актів у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг. Споживачі мають вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена на сайті компанії, а також у місцях надання послуг. Можливий особистий прийом споживачів керівництвом компанії. Розгляд позасудових скарг споживачів страхових послуг здійснюється безпосередньо Головою Правління Товариства та юристом Товариства. Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг:

Поштова: 65047, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 39-Д, кабінет 15

Електронна: office@icarsenal.od.ua

Телефоном: (0482) 33-00-41 та/або 050 488 80 50 (понеділок - п’ятниця з 9.30 до 18.00)

Особа, відповідальна за розгляд скарг споживачів – М.П. Афанасьєва – Голова Правління

ПрАТ СК «АРСЕНАЛ» на виконання статті 30 Закону України «Про страхування» дотримується умов забезпечення платоспроможності страховика, зокрема, вимоги щодо наявності гарантійного фонду страховика. Споживач має можливість ознайомитися з цим на веб-сайті http://icarsenal.od.ua/ у розділі «Річна інформація товариства» у підрозділ «Фінансова звітність».

Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг:

Поштова: 65047, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 39-Д, кабінет 15

Електронна: office@icarsenal.od.ua

Телефоном: (0482) 33-00-41 та/або 050 488 80 50 (понеділок - п’ятниця з 9.30 до 18.00)

Орган з питань захисту прав споживачів

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ,

код ЄДРПОУ 00032106

адреса: 01601, вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601,

телефон: 0-800-505-240

e-mail: nbu@bank.gov.ua